مبینا جانمبینا جان، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات کودکی مبینا

تولدی شیرین

1390/6/15 12:30
نویسنده : مامان
2,689 بازدید
اشتراک گذاری

 خداوند در بیست وسه دیماه هشتاد وشش یکی از فرشته های کوچولوش رو به ما هدیه داد این نی نی قدم به دنیا گذاشت و با اومدنش شادی وشیرینی زندگی مشترک مارو چندین برابر کرد امیدوارم که من وباباش بتونیم آینده خوب وروشنی براش به ارمغان بیاریم    تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

بچه ها جون مبینا خانم اهل اهوازه وخیلی شیطون

اینم فرشته کوچولوی ما!

 

جوجه من  اینجاشش ماهشه و مهد کودک میره این عکس رو  هم تومهدگرفته

 niniweblog.com

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تولدت مبارک!!!

گل قشنگم خیلی زودتر از اونکه فکرش روبکنم بزرگ شدی

 دوستت دارم اندازه همه کسایی که تا حالا دوست داشتم درکنار

توبودن آرامش بخش است امیدوارم که چهره قشنگت هیچ وقت رنگ

 غم نبینه وروزهای زندگیت همیشه آفتابی باشه. 


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

  

من ندانم که کیم من فقط میدانم که تویی شاه بیت غزل زندگیم   

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

دخترم با تو سخن میگویم            زندگی در نگهم گلزاریست   

وتو با قامت چون نیلوفر شاخه پر گل این گلزاری

من به چشمان تو یک خرمن گل می بینم

گل فردای بزرگ             گل فردای سپید

چشم تو آینه رویش فردای من است

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

مبینا جون مهد کودک روخیلی دوست داره حتی جمعه ها هم به مامانش  میگه بریم (مهدگوگک) آخه مبینا الان دیگه تقریبا 4 سالش داره تموم میشه ولی بعضی کلماتومسلط ادا نمی کنه !  مثلاً به سبز میگه (زبز) به قرمز میگه (ارمز)به گناه داره میگه (نناداره) به دختر میگه (دفتر) به کجاست میگه (ججاست) قربون زبون شیرینش برم الهی!!!!!

همیشه هم دوست داره دوستاش بیان خونه وباهاش بازی کنند اینم یکی ازاون دوستای مبینا جونه که اسمش سحره.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 اینجا حرم مطهر امام رضا (ع) که مبینا جان رفته بود زیارتش قربونش برم داره نماز میخونه!! 

 اینجا هم عنبران مشهده که مبینا جون با داداشی ودختر خاله اش ریحانه عکس گرفته

 

اینم داداش محمد گلمه

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 مبینا در سرزمین عجایب 

 

 

مبینای مامان اخماتو وا کن یک دقیقه میخوایم ازت عکس بالباس محلی بجنوردی بگیریم گلم !!

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

     لالالالا گلم باشی              بزرگ شی همدمم باشی

 لالالالا گل زردم                     نبینم داغ فــــــرزندم

 لالالالاگلم لالا                       بخواب ای بلبلم لالا

   خداوندا توستاری                   همه خوابند توبیداری

  به حق خواب وبیداری                عزیزم را نگه داری

       لالالالاگل لاله                      دوست داریم من وخاله

     لالالالا گل پونه                      بابات رفته در خونه 

            لالالالا گلم باشی                 همیشه در برم باشی    

 

پسندها (1)

نظرات (3)

یاسمن دختر اسمانی
22 مرداد 90 16:47
جووووووووووووونم عزیزم. راستی من خواهر نیلوفر گل زندگی ام. من رمز عبور شمارو که ندارم تا عکسای نیلوفر رو توی وبلاگ مبینا جون قرار بدم ولی عوضش لینکتون کردم.


دوستت دارم یاسمن جون( مبینا)
parisa
23 مرداد 90 8:58
خیلی زیببببببببببا بود... من که خیلی خوشم اومد امیدوارم این مبینای خوشگل 1000 ساله باشه و سلامت... از موزیک زیبایی که انتخاب کردی هم ممنون خیلی آرامبخش بود عزیزم...
مامان علي
27 مرداد 90 0:07
سلاااااااااااااااااااااام.خوش اومديد به ني ني وبلاگ قربون اين دختر خوشگل بشم من خوب همتونو ني ني وبلاگي كردما به باباي مبينا جونم سلام برسونيد به پسر خوشتيپ منم سر بزنيد.رئيس جمهور آيندس